lunes, 2 de junio de 2008

Enfermo... Outra vez...

E, coma sempre, se pasa un virus por Madrid, eu o pillo, ¡e ben pillado! Volvo a estar enfermo... Hai... ¿Por que todo ocórreme a min? E que odio estar enfermo, pois non podo facer nada divertido, como saltar polos sillóns do salón, non podo bailar... Porque... Pero bueno, hoxe non fun ao colexio, pero mañá espero ir. Teño ganas de saber as notas do meu exame, que saíume moi ben.
Por outra parte, quedan 18 días para que acabe o colexio. En realidade, se quitamos os fines da semana queda... 12 días. Así que a espera non é tan larga.
O 24 deste mesmo mes e o meu cumpleanos, ¡12 aniños neste mundo! Coma sempre, o pasarei moi ben e o disfrutarei. A Noite De San Xoán...
¿Se poderá facer outra entrada no mesmo día? Porque quero meter máis, que hoxe non teño nada que facer... Ao mellor mañá quedo cos amigos... Pero eso xa e otra cousa...

2 comentarios:

condado dijo...

Podes facer as entrdas que queiras, ademáis se abres personalizar / diseño, tes outro tipo de entradas: fotos, videos, músicas favoritas etc, que podes poñer nos laterais do teu blog e queda moito másis chulo.
Saudade non ten nada que ver con saúde... vai ao diccionario e non te tires á piscina...

Sun Iou Miou dijo...

Pronto, xa veu o experto en blogs a explicarche como é o choio e a darche clases de lingua. Pois calo, logo. Un pouco cedo para xulgarmos o blog, iso si. Dálle tempo a medrar (`_^).