domingo, 1 de junio de 2008

A NOITE DE SAN XOÁN


Ola, bueno, os meus antigos BLOGs non tiveron moito éxito...pero espero que este poida sobrevivir a tantas cousas que teño no mundo da internet. Explicareivos por que se chama "anoitedesanxoán". Pois é un feito moi simple: nacín na noite de San Xoán. O 24 de Xuño de 1996. 11 anos... Gustaríame poder falarvos todos os días, pero a miña axenda non mo permite. Non podo diciros moito máis, porque os meus deberes espéranme dende o Luns pasado e... teño que facelos si o si. Non hai elección. Xa me gustaría a min poder descansar e non facer nada máis que durmir... Pero as cousas, por lástima, non son así. E teño as miñas obrigas.

1 comentario:

condado dijo...

Non te queixes que a partir do teu cumple (gracias por recordarmo):tres meses de vacances. Temos que facer un oco para que pases uns días no Baixo Miño e poder grabar algunha cousa.
Olvidábame: estou traballando nun tema que poda entrar no teu repertorio.
Abraços!!